onsdag 4/5

tjohej, sitter och kollar lite på datan vad som händer just nu. och jag kom hem för en stund sen efter natinella i engelska, usch jag fick en jädra huvudvärk efter ett tag, kunde knappt kolla ner i pappret utan att de blev suddigt haha.. lite jobbigt va de då. men de gick nog bra tror jag, inte så svårt som jag trodde de skulle vara faktiskt så lite bättre blev de ju då. idag så har de inte varit så mycket som har hänt, bara gått igenom massa till nationella i matte imorn typ, plus att vi har valt låt till nians konsert. inte jag som valde låten men de blev miss you - blink 182. de får väl duga antar jag. finns inte så mycket mer att säga just nu, för jag vet inte vad som händer sen eller nåntingen. eller de blir väl antagligen att plugga lite biologi. ska kunna ett papper tills på fredag utantill.. ja de kör vi på haha. nej men nu ska jag inte tråka ut er mera än vad jag redan gör. hörs senare!


4 bilder

Kommentarer
Postat av: Lina

Cute

2011-05-04 @ 16:29:29
URL: http://bonthrons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0