where you wanna go

just nu så håller jag på att packa klart lite grann, för snart så blir de att gå ut och möta sebbe en sista gång innan jag åker, de är ju imorn jag åker!!! glöm inte de, så de blir ingen blogg på mer än 2 veckor, kommer hem den 15e april så håll koll på de!
gårdagen så kom jag hem med en 2a plats i hallstahammar, riktigt gött måste jag säga. haha fast de va ju inte så roligt att åka bil i 10 timmar dit o hem, de va lite jobbigt dock. men men.. och efter jag kommit hem så var de bara att lägga sig i sängen och sova. och nu håller jag på att packar lite lätt, efter jag träffar sebbe så blir de in till stan och fixa lite smågrejer som jag saknar i resväskan då. sen så vet jag inte vad som händer för min del, de blir väl att göra allting klart för imorn. cya!


mobilbild..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0