tjenare mannen!



har precis kollat lite på spanskan och svenskan faktiskt, och ikväll så blir de faktiskt att åka till sebbe och sova över där! men först så ska jag faktiskt se på halv 8 hos mig, ett måste som sagt.
men imorn så är de ju skola och de är ju som vanligt, jag har först matte, SO, engelska, svenska och till sista så har jag indrottsinriktning. ganska så chill ändå tycker jag. efter jag kommer hem imorn så tar jag upp spanska böckerna med en gång o pluggar till provet på fredag. ska bli gött o slippa skolan nu när jag ska bort! fast de är kompisarna och sebbe jag inte vill lämna dock.. så jag vill bort fast ändå inte kan man säga.
men nu så börjar halv 8 hos mig, så vi hörs när vi hörs pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0