solen skiner!

har precis kommit in efter att jag suttit ute i solen en stund, fy va skönt väder de är ute.. nu hoppas jag verkligen att de här vädret håller länge! inge snö eller regn nu, är så trött på de.

 ja idag så slutade jag 12.10 efter att nationella i kemin var färdig, och de första provet var SJUKT svårt måste jag säga! fan jag kunde ju ingenting av de, vi har aldrig lärt oss de ens liksom så hur tänker dom att vi ska kunna de då?! nej de gick ju inte bra, men jag försökte ju på alla frågor ändå haha.. och sen när man skulle planera en labboration, de gick väl lite bättre tror jag. hoppas att den räcker i alla fall. men men skit samma tycker jag, idag så ska jag bara ta de lugnt. och sen ikväll vid 21.30 så ska jag åka till min älskling och sova över där också, för imorn så fyller han 17 år! gamling hihihihiii... ja de är väl vad som har hänt och ska hända idag tror jag. jag behöver inte ens skriva att jag ska se på halv 8 hos mig längre för de är ju självklart att jag ser på de liksom.. HAHA jag är typ beroende av de kan man säga typ. ja men de va väl allt för mig sålänge! kanske slänger in ett inlägg sen innan jag åker också, men min dator funkar inte nu igen så jag får sitta och skriva på mamma och pappas så de blir inga nya bilder då.. men de får ni leva med! ha de bra sålänge puss!


som sagt, inga bilder!


Kommentarer
Postat av: ELIN

den tröjan är så fin!

2011-03-16 @ 20:29:37
URL: http://HTTP://ELINWAHLBERG.SEE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0