sleepy

hejsan hoppsan!
har precis sett klart på top model och hon som vann va 1.88 m LÅÅÅÅÅÅNG herregud de va verkligen inte dåligt de haha, och här kommer jag nästan 1.66 m, kortis säger jag bara! nejdå jag kallar mig inte kort och inte lång men typ normal. ja snart så drar jag mig till sängen och kollar på jersey shore som vanligt, och imorn när jag står upp så är de skola igen, och jag går lång dag så jag kommer hem sent pkus att jag ska ha utvecklingssamtal efter jag slutat. sen så blir de väl kanske att åka upp till lions och kolla på sista matchen med J18, ingen mer lions.. lite tråkigt faktiskt :( ja men efter de så ska jag sova över med sebbe, vet inte vart de blir än men dagen efter så är vi lediga så de ska bli riktigt gött att sova ut för en gång skull!
men nu säger jag godnatt för idag, pusspuss


låång??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0