skönt väder!

gud va jag e glad att de är fredag idag! ingen mer skola på lite mer än 2 veckor, hur skönt är inte de????? jo jävligt skönt säger jag bara!
idag så har de varit chill i skolan, eller jag skulle ju göra NP Kemi labborationen och den va samma tid som jag skulle ha spanska provet, och om inte jag gjorde labborationen den tiden så skulle jag få ig, för jag hinner inte annars. så jag fick göra de skit snabbt, eller de gick väl ganska bra ändå tror jag. men jag hade bara en halvtimma på mig på spanska provet då. och de va ju lite jobbigt för jag stressa mig igenom de lite också, men jag skrev i allt och de kändes bra! och efter skolan var slut så åkte jag till euro cash för att köpa lite grejer till imorn och lite till resan. hårspray, hårinpackning och sånt där blev de,träffade till och med sebbe där.. men sen så var de bara att åka hem, och nu grejar jag lite med kläderna som ska ner i resväskan. för jag har inte tid att packa imorn, för då är de tävling i Hallstahammar.. ja de är långt bort, men vi måste åka dit om jag o simon ska vara med på SM i juni. och de vill vi ju liksom. ja så jag får väl packa väskan till dansen snart också får de väl bli då. och sen ikväll så ska jag vara med familjen för pappa fyller år idag, mormor och morfar tror jag också kommer hit en stund. sen vet jag inte vad som händer faktiskt, får se. ja de va allt för mig just nu, vi hörs när vi hörs puss!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0