on the floor

sitter just nu och pluggar lite till svenska provet imorgon, tror faktiskt att de kommer så rätt så bra för jag kan de mesta som man ska kunna i alla fall.
idag så hade jag först matte, geografi, engelska och till sist svenska sen var de bara att vänta på bussen i regnet de är ju alltid gött och sätta sig i en buss HELT blöt! haha ja de va ganska kallt. och sen så skulle jag ju gå hem också haha... men nu sitter jag i alla fall inne och har de gott. snart så ska jag nog träna lite på crosstrainern, eller de blir vl kanske en halvtimma eller nått, får se hur de blir. ja så ser väl min dag ut tror jag, inget speciellt händer nu liksom så de finns inte så mycke att säga heller. men vi hörs puss!


har ingen annan bild på den här datorn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0