it's just getting better and better

hejhej, just nu sitter jag och kollar lite på datan, sebbe har varit här en stund men han skulle åka o träna så de blev inte så länge han va här då. men vi ska ses på fredag igen så de blir nog bra.

ja vad har hänt idag? jag åkte till skolan och där så hade jag först spanska sen matte, musik och till sist så hade jag mentorstid. som sagt så slutade jag tidigt idag, och de va riktigt gött måste jag säga, plus att jag fick veta att vi har fokusdagar nästa vecka och de blir de typ bara chill, se på film och sånt. sen på tisdag så ska vi ha friluftsdag och då tror jag att jag väljer lions. typ de ända roliga av de man kunde välja på haha. men de blir nog bra med de. snart sp kommer väl mamma hem och börjar med maten förhoppingsvis. och sedan så blir de väl att se på halv 8 hos mig, kanske till och med blir att åka in o kolla på träningen i stan. får se hur de blir med de. inget mer från mig just nu puusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0