de blåser? elle

jag har hur mycket de blåser när jag sitter vid mitt fönster haha, de är ju lite komiskt. men de har båsigt väldigt mycke idag måste jag säga...
men dagen idag började med att vakna upp med sebbe, jag gav han till och med frukost när han vaknade, så snäll jag är. sen efter ett tag så tog vi faktiskt moppen in till stan, haha men de tog lite tid för den ville inte starta med en gång.. ja men till slut så kom vi iväg till stan och va där en stund, åt faktiskt pizza också haha. yes sen så var de bara att åka hem till mig igen, och va hos mig ett tag igen och sen så körde vi till han och nu är han hemma, och när jag skulle köra hem så skulle de ju såklart blåsa extra mycket, så jag drogs med vinden hela tiden typ haha men de gick bra ändå. och nu sitter jag på mitt rum och skriver av mig lite och lyssar på underbart go musik! ja så har min dag sett ut, men den är inte slut änså får se vad som händer senare idag. de kanske blir att kolla lite i spanska böckerna eller något annat tråkigt, men som sagt jag får se vad som händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0