oops

herregud va dålig jag är nu för tiden... ena dagen sitter jag inte vid datorn alls, och andra dagen jobbar jag. och nä jag är med sebbe så vill jag inte sitta vid datorn och skriva liksom. just nu så får jag blogga lite när jag har lust... men jag ska uppdatera så mycket som de går, om ni vill de ?

jag är helt slut just nu, för jag har jobbat hela veckan, förutom i tisdags för då var jag i Göteborg med sebbe. vi tog tåget från skee vid halv 7, så vi var framme vid 10 på centralen. sen tog vi en fika och efter de så hämtade pappa oss, och sen så kollade vi på mina syskon som spelade gothia. min bror vann med 3-1 och min syster förlorade med 4-0 tror jag de blev. lite kul att åka och kolla på dom, men efter matcherna var klara så hade vi ju hela dagen i Göteborg kvar liksom. så vi gick runt i femman lite, och de ända jag köpe var en mascara haha. och sebbe köpte några tröjor och sånt.
fast vi ska åka upp till nordby senare, och kolla på presenter till ida och filip ( mina syskon ) som fyllde 13 år igår då. så vi ska försöka att hitta något som passar dom. sen vet jag inte vad som händer faktiskt, får se vad kvällen har att erbjuda! de va allt för mig sålänge.




syskonen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0