VILL HA SOMMAR



hejsan. dåligt med uppdatering jag vet, men igår så var jag på nordby en stund och sen så var jag med familjen hela dagen och sen så såg jag på arn så de va inte så mycket tid för datorn om man säger så då... och idag så kom sebbe vid halv 12 och åkte hem runt 4 så de har inte blivit så mycke data idag heller. men nu så, äntligen haha! nejdå men jag kände att jag va tvungen att uppdatera idag för de kommer inte bli så mycke när elin o ilona kommer hit imorn vid 4 tiden. så jag passar på nu medans jag kan haha. men dom stannar tills torsdag så de ska bli kul, får se va jag gör i helgen med tänkte fråga linnea o maja om vi kunde ha de lite mysigt ... och vara med sebbe såklart. men de tråkigaste är ju att lovet snart e slut, känns som att ajg inte har gjort nånting fast ändå känns de som att jag inte har tid att vara med någon .. konstigt, jag vet. men men jag kan inte alltid få som jag vill, skulle varit nice med några veckor till i alla fall så jag hinner med de jag vill haha. men man kan inte få allt jag vill ha som sagt.. nu så drar jag mig till soffan o myser lite med min familj poss poss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0