upside down

hejsan hejsan allihopa. inte så dåligt att jag sitter vid datorn nu asså haha, med tanke på att jag är så dålig på att uppdatera. men men nu sitter jag här och lyssnar på go musik och har de bra.
men idag så hände ingenting speciellt tror jag, vi hade beep test på idrotten, och de gick inge bra alls.. jag vill inte skylla på mitt knä för att de gick så dåligt, men de aa de va mitt knä som knaka till som de brukar göra. så jag fick gå av efter 8 eller nått, skit kul jag som skulle slå över 11... men de får bli en annan gång då kanske. och nu så är de time för att äta som vanligt då, men jag återkommer mera sen puss

Wedges From Http://Asianvogue.Multiply.Com/, Mango Skirt, Topshop Sheer Top, Forever 21 Ring


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0