the best

nu sitter jag här med datorn i knät medans min kära sebbe ligger o fiser.. mysigt värre.

men dagen idag så har de varit en vanligt dag i skolan, inte gjort mycket alls faktiskt. men vi hade typ 2 timmars håltimma och sen en onödig mentorstid på 10 minuter, blir så trött på sånt. kunde slutat halv 12, men jag va tvungen att stanna kvar och göra B delen på matteprovet, och de kan man ju gissa hur de gick? haha, dåligt som vanligt antar jag. men men jag är ju inte bra på matte så de finns inte så mycke att gör åt de. men efter skolan så tog jag bussen hem till mig med sebbe och de har varit så mysigt hela dagen! haha fast han va inte så glad när jag sa att jag hade enelska läxa dock haha, men de är något jag måste gör a så han fick hjälpa mig med de då. och nu så ska vi väl ta de lite lugnt och bara gosa. men han sover över här inatt så de blir inte ensamt i alla fall. men nu så ska jag vara med min älskling igen som jag älskar mest av allt! så i hörs imorn igen, ha de gött puss godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0