skolan

ja hur har du varit i skolan idag ? inte något speciellt förutom att vi var på westcoast på idrotten, skit kul o vara där med klassen faktiskt måste jag säga! jag klarade 30 i bänkpress (kanske inte är så mycket, men jag är stolt över mig haha) nej men jag trodde faktiskt inte ja skulle klara de så aa.. gurra trodde inte heller att jag skulle klara de så haha! men jag va as trött efter allt de, för jag sprang ju och massa annat också, så de va ingen höjdare att ha spanska lektion efter de.. de var ganska segt dock, men sen så var de bara att åka hem med mamma, och nu är jag vid datorn som vanligt.
snart blir de väl att äta och sen plugga till matte provet imorn, får ju se om de går bra. men de va allt för mig idag, och ni kommer säkert att få hör att jag har träningsverk imorn! haha puss


today


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0