nordby



blus - 249 kr lindex
solglasögon - 79.50 kr lindex
puder - 59.50 kr HM (orkade inte ta kort)


som ni ser så blev de en stund på nordby idag, de va egentligen inte meningen att jag skulle köpa något till mig. den ända anledningen till att vi åkte va för att jag skulle hjälpa ida att hitta kläder och skit haha, och hon fick 1000 kr av mamma och de slutade med ett par byxor, leggings och 6 tröjor. så de var ju ett ganska bra köp då haha.. men jag blev kär i blusen och glasögonen så de blev mitt ändå! så himla snyggt var de... och nu så ska jag bara äta och sen plugga matte tror jag, om jag ens orkar med de -.- men kl 18 så ska jag i alla fall se på reprisen av top model, och senare solsidan haha de är ett måste! 


just nu spelas de b.o.b - don't let me fall

Kommentarer
Postat av: Rasmus

nej men du träffade inte mig eller så? Hörre du ! Har en idé sedan elin, smsa mig ikväll!

2011-01-16 @ 16:58:21
URL: http://crasmus.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0