hos min älskling!

just nu sitter jag hos världens bästa pojkvän och har de mysigt, stannar här över natten så slipper jag sakna honom så mycket. emh just nu så har jag de svårt att komma på vad jag ska skriva, men jag försöker att komma på något -.-
i skolan idag så hade vi ju bad på idrotten och vi skulle simma 40 längder, men aa ni vet ju alla att de inte blev precis 40 hehe. längtar ju inte tills nästa bad då, eller vi skulle ju leka nästa bad så d blir ju inte lika jobbigt som att bara simma hela lektionen då, fast de är inte kul de heller. blir ju bara dränkt typ hela tiden ändå så de är ingen ide haha!
men de har faktiskt inte hänt så mycket idag, eller de händer inget speciellt i skolan längre.. förutom att hela våran klass skulle ha ett enskillt samtal med en lärare som skulle fråga massa frågor om klassen och massa masigt.. fattar inte va de va till för. har ju den bästa klassen! men de kanske inte lärarna tycker då tydligen. aja skit samma.
efter skolan så åkte ja bussen hem till mig med sebbe och va hos mig en stund och nu sitter jag här och skriver. ni ska vara glada att jag ens uppdaterar, för sebbe tvingar mig att göra ett inlägg så tacka sebbe för de haha! menjag hör av mig när jag kan, så fort jag har tid med datorn ha de bra puss elin och elins älskling !



finaste som finns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0