fading in the dark

precis klippt klart idas hår nu, och de blev snyggt, riktigt nöjd faktiskt! de började med att jag skulle klippa luggen på henne med slutade med uppklippning, tunnade ut de, toppade och luggen då haha... så kan de också gå.
men jag måste bara säga att solsidan som gick idag va sjukt törr, eller de va roligt typ 2 gånger liksom. ‎"3 ligg för 2000 eskados, och en fransk under täcket! Okej ett provligg för 650" haha de va dock de bästa. men men nu så ska jag göra väskan klar för imorn, lägga fram kläder och sånt. efter skolan imorn så drar jag hem till amanda och sedan åker till munkedal för att träna igen, ska blir skit kul som vanligt! och måste ju träna inför tävlingen i helgen.. ja de va väl allt jag hade och säga för idag, inget jag kommer på just nu i alla fall. nattii



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0