elins älskade lillasyster gästbloggar



heejheej nu sitter jag och ser på semifinalen mellan sverige - ryssland (hockey för de som inte vet) med min underbara syster elin, mamma och pappa har laggts sig så vi sitter i vardagsrummet. det står 2-2  och det e en period kvar men dem har fortfarande chansen att vinna såklart men det återstår att se.elin börjar faktiskt bli väldigt trött fast orkar ändå smsa med sebbe såklart;) 

idag har jag inte gjort så mycket bara tränat lite och sett på tv men imorgon kommer Elin och ilona hit. dem e elins kompisar från Göteborg. och de ska bli kul och träffa dom också för jag har inte träffat dom på länge nu och dom åker hem på torsdag så jag får lite tid med dom o elin såklart! fast inte om dom åker upp till nordby eller låser in sig på elins rum haha.. inte så kul för mig men de får jag leva med. samma sak gör hon när sebbe är här och de är inte så kul de heller. men nu kan jag inte skriva mer för jag ska se klart på matchen med elin och sen lägger jag mig i sängen och de blir en övernanttning med elin inatt. godnatt allihopa /ida
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0