back to hell..

ja idag så var de första skoldagen då och nytt schema o allt masigt.. fast de ser nästan likadant ut förutom att vi har lagt in NO och slöjd typ. och vet ni vad eller ? jag har en håltimma på 1.30 min på tisdag som är helt onödig, och så slutar vi 15.40 då liksom, de känns skit roligt kan jag ju säga.. jag är inte taggad för skolan nu asså, fick reda på att jag ska göra matteprov på onsdag, skit kul att jag måste plugga på de kapitlet igen!! (de som missade provet) och sen så blir de väl massa annat som ska göras nu också, de skulle varit så typiskt våra lärare. jaja så är de..
men nu är jag hemma i alla fall och har en jävla mensvärk haha tyck synd om mig! men nu så ska jag ta mig ipren och lägga mig och se på tv och senare så åker jag in och kollar på träningen:)



dagens:
vit stickad kofta - Gina tricot
Vitt linne - Gina tricot
stort linne - Bik bok
Svarta leggings - lindex
ring - bik bok



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0