as you go away

hallå hallå, jag va tvungen att ta bort de förra inlägget för att de blev något fel med de och gick inte göra något.. aa de är komplicerat -.- men men jag har i alla fall varit på nordby idag för dom som inte vet, skulle köpa täcke till mig så de blev bara en kort stund. men jag sparade pengar i alla fall haha ! och sen så har jag inte gjort så mycket idag förutom att jag har städat mitt rum och sånt där tråkigt.
men de blir inte att vara med sebbe idag tror jag,  ingen kan köra mig till han så de va ju skit kul.. har inte träffat han på e vecka tror jag, och de känns .. har varit mycket nu känns de som.
men på tisdag så kommer eliiin och iiiilona, äntligen säger jag bara ! saknar er så sjukt mycke nu.. så de ska bli riktigt kul! men nu så ska jag göra blåbärspaj så får vi se hur de blir med de haha! pusspuss (fortfarande inga bilder på den här datan haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0