and then it's now, that counts

just nu så sitter jag och ser på handboll sverige-polen och de är en jävligt rolig match o så på faktiskt! och den som inte ser på handbolls VM, har inge liv tycker jag haha... och efter matchen är klar så tror jag att de blir att kolla på spanska läxan och sen ta mig ett varmt bad, låter inte de bra? jo de tycker jag verkkligen haha! men imorn efter skolan så kanske jag drar ner till westcoast, men får se om jag orkar de. men om jag inte ska de så ska jag hitta en present till emma och sedan vara med min älskling i think. saknar han redan... konstigt att jag älskar han så mycket hihih. men nu så ska jag dra mig till tv igen så pussss


älskade 9F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0