19:10

nu har jag precis sett klart på tävlingen i sävsjö på webbtv. skit kul och kolla på de faktiskt måste jag säga, och grattis till alla vinnare! alla dansa skit bra enligt mig. blev så himla sugen på att dansa de va de dåliga hahha.. men nästa helg så är de tävling i hammarö med simon och de ska bli skit kul!

idag så vaknade jag upp med min älsklings kille och åkte sen in till stan för att köpa present till emma. och sen så var de bara att åka hem och vara med älskling igen. mår som bäst när jag är med dig sebbe hihi. men saknar dig redan, så du vet de.. men de är bara att stå ut tills jag träffar han igen!
nu så ska jag se på resten av handbollen, sverige spelar ju för fan!! så vi hörs efter matchen igen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0