wondering



nu har denna tisdagen gått, och snart så blir de sängen för min del. och dagen idag så var de ju skola, inget speciellt som vanligt nu för tiden eller vi som har eva i spanska fick sluta eftersom att hennes lektion var inställd! så himla gött, plus att jag fick en extra timme med min älskling. han åkte hem för ungefär en timme sen och om jag ska vara ärligt så saknar jag honom redan.. så mycke älskar jag den killen, helt underbar!
men nu så ska jag ta mig lite kvällsmat tror jag, och sen dra mig till sängen. och imorn så ska de bli bättre uppdaterning de lovar jag, för jag kommer sitta vid datorn och skriva uppsats om andra världskriget. så då kan jag lika gärna uppdatera lite här på bloggen. men ni får ha de bra sålänge så skriver jag när jag kan imorgon igen pusss elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0