segt

ja den här dagen har varit ganska seg som sagt, sebbe åkte vid 11 tiden för att han skulle upp till nordby... tråkigt, och jag har inte gjort nånting typ. eller jo jag har sett på tre filmer! american pie, american virgin och obsessed. inte så roligt men de får duga antar jag. jag har inte så stor lust att göra så mycket mera just nu så de får väl bli att ladda ner någon film till. kanske kolla på social network senare, har ju inte sett den så de kan vara tid för de. finns inte så mycket roligt att skriva om faktiskt. försöker men kommer inte på så mycket haha. men jag börjar faktiskt att bli hungrig så jag drar o fixar mig något att äta! puss

Acne, Acne, Gestuz 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0