mätt o glad

nu har jag nyss ätit klart och de va gott gott gott, såklart eftersom att jag gjorde maten haha nejdå. men jag hade inget att göra så jag kunde lika gärna gära mat tänkte jag då konstigt nog...
ja men asså de är svårt att skriva nu för jag har ju inget roligt att skriva om haha! jaja, men kl 20 så blir de antagligen att se på melodifestivalen tills dreamsgirls börjar då. måste ju se hur dåliga dom är den här gången, fast de va två låtar som var bra förra lördagen faktiskt, och dom lyssnar jag på ganska mycket. så dom lyckades att få med mig i alla fall.
men vad som händer nu har jag ingen aning.. vill att sebbe ska vara här igen, men så blir de inte tyvärr:(

men imorn så ska jag upp till lions och kolla hockey när juniorerna spelar, eller jag ska kolla när sebbe spelar haha. och sen så vet jag faktiskt inte vad som händer, kanske blir o kolla lite i matteboken eftersom att jag har mattepreov på onsdag och jag kan ingenting, de känns skit bra verkligen!
men nu så ska jag dra mig till familjen så hörs vi senare igen, ha de bra



haha den blir bättre ju mer man lyssnar på den, men jag hittar inte den andra på youtube tyvärr..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0