look at you



de här fick jag med mig hem från torp i måndags
stickad kofta - gina tricot 50 .- REA
magtröja - vero moda 160 .-


vet ni vad ? jag har ingen lust att sitta vid datorn längre... ni kanske ser de eftersom att de inte blir lika mycket uppdatering. jag försöker så gott jag kan, men kanske inte blir lika bra. till exempel som igår så var jag med sebbe hela dagen, så de blev ingen bra uppdatering.  

ja men nu så tänkte jag att ta mig lite frukost och sen dra mig ut en stund i solen. få lite färg i ansiktet. annars så vet jag inte vad som händer idag, vill träna! men de går inte just nu. men asså jag vet nte vad jag ska skriva så jag hör av mig. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0