jag kommer



nu är jag hemma från lions och de va en ganska rolig match att se på faktiskt. de blev 4-2 till dom andra, jaja de två sista målen va skit, och de säger jag bara inte utan dom var faktiskt de.
de va dock annorlunda att ha pappa , ida o filip med till lions haha. isa satt och fråga vilka alla var HELA tiden, och blev ganska trött på de till slut kan man säga...
linnea eller maja va inte där så de blev inte som vanligt, för de brukar avra vi som kollar liksom men dom spelar match borta idag som sagt.
ja men nu så ska jag läsa lite och sen kl 8 så blir de SOLSIDAN och sen wallander, så ser min söndagskväll ut. får nog lägga mig direkt efter wallander för att orkar träningen imorn, de blir både boggie och bugg imorn med simon. och sebbe ska hänga med bort till munkedal, känns lite tråkigt att träna på allahjärtansdag så sebbe får hänga med till träningen istället. kanske inte så kul för honom men... jag får lite tid med han i alla fall!

men nu får ni en bra låt som slut på de här inlägget! cya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0