fredagsmys!



såhär ser jag ut idag, inte något speciellt direkt men och orkade inte ta så bra bilder imorse, bara varnar er för de... men de är converse, svart linne, svarta leggings och en randig kofta! ja idag så hade vi redovisning i engelskan och de gick bra tycker jag, hela gruppen fick MVG och jag fick VG++, jag är nöjd över de så jag säger ingenting haha! och sen så hade vi en grej vi skulle läsa på biologin och de va inge speciellt liksom.. och sen så skulle vi göra en dialog på spanskan och sen läsa upp den, haha vi har typ bara gjort muntliga grejer idag haha :o förutom idrotten då.. och då var de handboll så som hade.

nu så är de dags att städa och greja lite smått i mitt rum, för sebbe kommer hit sen och sover över. lite fredagsmys också hihi. och sen så blir de taaaaaacos, de absolut bästa som finns, efter sebbe då! haha... nej men nu får jag börja lite så vi hörs puuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0