elin kling for hm!



hallå hallå!
vet ni vad ? jag stannade hemma och såg på halv 8 hos mig istället för att åka in till stan och kolla på träning.. de tycker jär mycket bättre faktiskt. jag har sagt till mig själv att jag ska sova vid kl 23, för imorn så har vi nationella och då blir de att skriva i nästan 3 timmar... och jag ör inte taggad för de, men jag har köpt dricka och gott gott så jag inte somnar medans jag skriver haha! nej men jag kommer väl vara så inne i skrivandet att jag glömmer allting tror jag.. men de här blir nog bra ska jag se till.
men nu så ska jag ta mig en dusch så hörs vi imorn igen, godnatt på er, love elin


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-02-10 @ 01:49:44
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0