då var de lördag!

hejsan hejsan. har inte suttit vid datorn idag faktiskt så de har inte kunnat bli något inlägg tyvärr, men nuså! igår så blev de att sebbe kom hit och sov över här ändå, blev så himla glad hihi. och sen efter vi hade vaknat så skulle han hem och jag skulle inte till stan och handla till middagen snart, jag de är jag som ska göra maten haha. kommer bli skit gott de kan jag lova er! mormor och morfar kommer hit och bedömmer de också... nejdå men efter vi hade handlat så gick vi till revolt igen, vet inte varflr faktiskt. men jag köpte ett par vita converse, mina gamla var ganska slitna kan man ju säga haha. men sen så drog vi till lindex och kikade lite på rean men jag hittade ingenting förutom 3 par trosor,  svarta och vita blev de. men nu så ska jag göra i ordning maten och efterrätten! kommer bli så gott, ni kanske får bilder senare. ha de gött poooouuussss

PS de är 50 dagar kvar till THAILAND!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0