at hooome

sitter här på golvet med sjukt go musik på och har jätte roligt, fast nej. men snart så blir de nog att ta en dusch och sedan så ska jag vara med min älskling.
men i skolan idag så har vi haft, svenska, idrott, biologi och spanska. rätt så lugnt har de varit idag faktiskt.. inte så mycket att göra just nu, känns som de bara är att plugga på np haha. eller de är ju inte bara de.. men de känns som de även fast vi har i nåra ämnen till liksom. jaja så är de, emh men efter skolan så gick jag ner till stan som sagt, och kollade runt lite tills mamma kom och körde hem mig. ja de finns inte så mycket mer att säga, eller inte vad jag kommer på i alla fall haha. men om ni vill veta så funkar min mobil igen, och den är uppdaterad så jag nästan inte fattar nånting haha, jag vet att jag är lyckad men så är de. men nu får ingen röra min mobil dock.
ja men de va allt va jag hade o skriva just nu så jag drar mig in i duschen så hörs vi/kissies



vill ha sommar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0