21:51



ett sent inlägg idag blir de, vet inte riktigt vad jag ska skriva just nu. men jag va tvungen att skriva enligt sebbe.. ja men i skolan idag så var de matte prov på B-delen och jag fick 11 poäng så jag blev precis godkänd! känns gött att de är över nu, i alla fall.
ja sen så hade jag geografi, svenska, engelska och sen på idrttinriktningen så åkte vi upp till lions och där skulle vi spela hockey haha, och de gick ju bra, fast nej haha! de blev dock inte så lång tid, men de va kul ändå. sen när jag var tillbaka på skolan så gick jag ner till körskolan och pluggade lite och gjorde lite datatester. och dom gick bra faktiskt... haha vilket tråkigt inlägg känner jag nu! men jag fortsätter, sedan så åkte jag med mamma och handlade en stund, åkte hem och gjorde mat. plus att jag har städat mitt rum lite också... så har min dag sett ut idag då, inte så speciellt men de får duga.

imorn så slutar jag halv 3 och sen så följer sebbe med mig och sover över. fast han ska upp kl 8 imorn för han ska ha morgonträning -.- efter han har gått så lägger jag mig o sover igen tror jag haha. sen så vet jag inte vad som händer i helgen faktiskt. ska nog bara slappa, och jag kom ju på att jag har lov imorn! fan så gött de ska bli...
ja men de va allt jag hade att skriva just nu, haha de blev ett ganska långt inlägg ändå. jaja sån är jag! pease out, elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0