today!

dagen idag har varit ganska rolig faktiskt, de började med att jag vaknade upp med sebbe, åt lite frukost och sen skulle han hem.. så då ville mamma att jag skulle hjälpa henne med grejer ute i trädgården typ. ja de tog en stund sen så gick vi ner till matilda som fyller år idag och fick i oss lite gott gott, josse var där nere så vi passade på att sola lite när de är så varmt ute, och de blev att vara med joss en stund då. sen när hon skulle hem så skulle jag städa lite och sånt där, hjälpa till med maten typ.. och nu är jag faktiskt ganska mätt i magen min. när de har gått över så ska jag dra mig ut o springa en stund känner jag som sagt! de va min dag i en kort version, ikväll så vet jag inte vad som händer faktiskt. de blir väl vara att vara hemma med familjen och ta de lugnt i soffan ser de ut som just nu haha. men jag ska dra mig tll altanen och ta den sista solen! pussss


bild från thailand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0