sunny day!

ååååh va underbart de är att ligga i solen just nu, har varit ute hela dagen.. de började med att jag åkte till vallen för att kolla på när lillebror filip spelade match, och dom vann första seriöematchen med 4-3 mot vallen! riktigt rolig match och kolla på faktiskt, sen så åkte jag och mamma hem och sen så har jag varit ute o gått en stund, legat ute i solen typ. så himla skönt är de, rena sommarvädret är de ju. så man måste ju passa på att vara ute medans de är fint väder liksom. juste ja, de blev en stund på stan med mamma också, fixade allergitabbletter, sen gick till konsum och handlade lite och till sist så gick vi in och kollade lite på vero moda och jag kom hem med ett linne och en blus haha.. så kan de gå också.
men snart så blir de att hjälpa mamma med maten, tror de blir grillad kyckling.. mmmmmmhmhmh. och sen så får jag se vad som händer ikväll! ha en bra valborg, puusss



linne - 100 kr vero moda REA
blus - 100 kr vero moda REA



toodays look




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0