fotboll dagen lång!

nu sitter jag i soffan och kollar på tv efter en lång dag med mycket fotboll! de började med att jag åkte och hämtade sebbe, sen åkte vi till vallen och kollade på när lillebror spelade, dom förlorade med 4-3 tror jag de blev men de va bra ändå.. efter matchen så åkte jag o sebbe när till stan och tog en glass, sen så var de bara att åka hem en stund sen åka in till vallen igen för att kolla på min lillasyster när hon spelade sin första seriematch för iår och dom tog hem vinst med 3-2, riktigt gött! fast jag hann inte att se slutet för jag följde med sebbe för han skulle hem. ja de va min dag idag, nästan hela dagen har gått och jag har varit på vallen haha.. ja men nu så ska jag sätta igång och göra lite läxor tänkte jag, kan vara bra faktiskt. vi hörs! puuusss


saknar fotbollen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0