usch

nu är jag hemma från den här jobbiga dagen i skolan, fyfan först så hade vi so fast de va rätt chill ändå patrick pratade ich vi lyssande som vanligt på hans lektioner... och sen hemkunskap, och jag är typ fortfarande mätt konstigt nog haha men de va gott iaf. sen maaaaaatte som jag hatar mest och fick reda på att jag ska ligga på diagnosen nu i vecken, gud va kul här kommer jag och börjar på 1 och alla typ e klara :s fy fan får sitta hemma o jobba i helgen typ :( men de roliga var ju att jag satt 2 lektioner (svenskan/engelskan) och gjorde prov, 3 st engelska prov skit kul. fick inte ont i huvet alls heller haha, men jag tror nog att de gick bra . de första ick jag iaf 39/40  så aa (a) och sen så var de bara att gå ner till trafikskolan och gå på Am kursen haha. de va mycke man skulle veta och så men de klarar jag allt haha! rätt tråkigt att bara sitta där men nästa måndag så ska vi ut och köra tror jag så de blir nog roligare. och nu händer de inte så mycket, ska äta snart så puss


failade bilder på morgonen ..


outfit
leggings - lindex
svart linne - hm
grå tröja - cubus
skinnjacka - vero moda
skor - turkiet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0