taggar för match

hemma från en chill fredag i skolan, vi började 8.40 som vanligt sen så hade jag provpass och sen matte, fast de blev ju inte så mycke gjort på matten haha och de är inte bra ! för jag kan ingenting av de vi jobbar med ...och sen så var de lunch, och sen vid 12.00 så skulle alla 9or vara i aulan och se på nån hajfilm, den va faktiskt rätt bra bättre än va jag drodde att den skulle vara iaf haha. men de var vissa scener som inte va så roliga at se på tex när dom skär upp hajen och massa .. men aja sen så var jag ju tvungen att ta bussen hem och som vanligt så somnade jag haha . och nu sitter jag här och skriver av mig, och ska snart äta och packa lite, och så taggar vi för match i lysekil ! vet inte när jag kommer hem, men de är samling på vallen 16.30 så matchen kanske är kl 7 . men vi hörs efter jag kommit hem så ni får ha en bra fredagskväll ! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0