surt

hemma från herrestad, förlora med 1-0 mot stenungsund i dm final... de känns lite surt faktiskt. och jag va inte pepp för den här matchen och de gick ju inte så bra för mig och mitt knä.men skit samma första matchen på länge för mig och så, men nu är de bara nåra matchen kvar så de är bara att köra ;)
men nu ska jag faktiskt plugga spanska eftersom jag har prov på tisdag, hm suck ... och sen blir de väl att se lite på tv och sånt, lite chill för jag ju ha de också haha. men imorn så är de en vanlig dag i skolan och sen drar jag ner till trafikskolan och då ska vi börja köra haha, undrar hur de kommer gå hm.. men ja nu måste jag återgå till spanskan haha skriver senare puuusss



skadevi 10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0