nothing

hallå !
vaknade nuuuu, känns dom att de fortfarande är helg men nej. de är bara de att vi inte får gå till skolan idag, som sagt våran skola har brunnit, fast de är bara slöjden typ säger dom... och idag som vi skulle ta skolfoto och plog och allt haha kul, men jaja de får la bara bli en annan dag då.
men idag får bli min chill dag tycker jag haha, men de finns ju inte så mycke o göra när man bor här ute på seläter heller så de blir väl datorn och tv för min del idag. vet bara att pappa ska fixa mina högtalare idag så att kag kan få lite hög musik för en gång skull, har ju inte användt dom på typ en månad eller nått inte kul liksom..emh nu är de dags för mig att äta lite frukost så vi hörs senare idag ! pöss


outfit från igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0