hola!

hemma hemma och hemma, de blev ingen träning idag för att daniel var tydligen trött.. hm inte så kul för mig då, men vi måste träna eftersom att vi har GP tavling på lördag i ulricehamn, och de är rankingtävling!  och vi har typ för första gången kvartsfinal i ungdom B hah. undra hur de kommer gå...
men jaja idag började jag 10 som sagt och de va riktigt gött att sova ! fast sen så hade vi en lång so lektion och de sög ju såklart. sen har de inte hänt så mycke idag i skolan förutom att jag hade spanska prov och de gick faktiskt ganska bra, fick lite hjälp av erik haha som hade alla svaren men annars så var de ganska bra då haha, skrev i allt så får se hur de gick ! och sen efter jag slutat så drog jag till sjukhuset då, och fick typ vänta en timme i de jävla rummet, skit kul liksom... men jag ska gå på penselin i typ 10 dagar eller nått så de blir nog bra . men nu ska jag äta puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0