halloj!

nu är jag äntligen klar med lite plugg iaf, var uppe hos emma så de tog ju lite tid att skriva ner allt och läsa och massa sånt hah. men de gick ju bra till slut och vi fick allt skrivit en del, och nu är de bara tt göra lite kemi läxa och sen är de klart . ingen träning idag heller för daniel hade läxor -.- tråkigt att höra när man vill träna liksom, och han har inte kunnat träna på typ 3 träningar nu så jag börjar bli lite matt... man blir ju inte bättre om man inte tränar. menmen, idag så var de en vanlig dag inget speciellt hände liksom.. och har faktiskt inte så mycke mer att säga så ni får sagens outfit och sen så drar jag mig och äter.


tröja - sports shopen
halsduk - gina tricot
höga byxor - gina tricot
skor - hm
smycken - hm, gina, cubus
kofta - lindex


btw:min hund leker alltid med bollen på mitt rum haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0