home again

HEJ!
så nu är jag hemma från en rolig tisdags träning med Lennart igen! har inte så mcyek och säga för den va ju rolig och jobbig som vanligt liksom :) men jävlar asså skolan idag, först så hade vi bild och då skulle vi bara greja med svart och vitt och sånt. sen so en stund fast jag var tvungen att gå för att jag skulle köra moppe haha och de gick ju bra faktiskt. och sen när jag kom tillbaka så skulle vi ha idrott och de gick bra allt var som vanligt tills jag såg att linnea och Gurra krocka ihop och jävlar va de small.. vet inte vad som hände senare men sen när jag såg henne så låg hon ner och typ skakade, asså de va fan as hemska att se på.. orkar inte berätta allt som hände men resten av lektionen så satt jag där med linnea och så . vill liksom inte att hon ska må dåligt ! och sen så fick jag veta att Elina i min klass hade ramlat av Josses rygg eller något så hon hamnade rätt på huvet.. dom åkte till strömstads sjukhus och sa att de inte var något fel men sen när dom åkte till ett annat i strömstad så fick hon åka ambulans rätt till göteborg och ligger inlagd där, vet inte så mycke mer men de var de som jag vet... asså fan va hemsk dag ! och sen så var de bara spanska på slutet oh de blev inget gjort som vanligt haha.

dagens look!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0