godmorgon

nu blir de att ta en snabb dusch och sen packa färdigt till göteborg. blev inte så mycke packning som de brukar vara haha, och de är ju ett plus då. men min outfit idag är grön skjorta, leggings och svart linne, min  kamera är nerpackad så jag orkar inte at upp den och ta kort och så ni får nöja er med de haha sorry.
men jag fick veta igår att de typ var någon som hade lagt en bomb i göteborg eller nått. what the f**ck ;o jag blev fan rädd när sebbe sa de, inte kul de här. men jaja, idag så pker tåget 10.29 och är framme vid 13.22 står de sp hoppas på de. vet inte vad vi ska göra idag, men imorn så ska vi se på bio : paranormal activity 2!!!!! jag kommer dö seriöst, och elin och ilona kommer ha med sig sina killar och så sitter jag där själv och är skit rädd haha :( men de kommer nog bli bra ändå haha, får vi hoppas iaf . vet inte riktigt när jag kommer hem än, antingen på tisdag eller på onsdag har inte bestämt de än, jag får se . vet inte om jag hinner att blogga så mycke när jag e där, men jag gör de när jag har tid med de, så glöm inte bort den nu. ha de bra nu kissies elin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0