anything to me

F
djurstd: Lägger du ner mycket tid på bloggen? Kram! =)

S
ja de gör jag faktiskt, eller jag fösöker göra de.. för jag ser resultat :) kram elin



yes nu har jag skrivit klart min engelska och ser nu på desperate housewives, haha älskar de. och sen kl 22 så blir de bartender skolan. asså de är bara för bra, dom gör bort sig så jävla mye! efter de så tror jag att de blir sängen för min del. för jag måste som sagt upp till skolan igen men jag slutar 13.40 så de är en kort dag och de gillas! runt 16 tiden så drar jag till uddevalla på öppethus på john bauer, får la se hur de blir med de. annars så vet jag inte vad jag ska göra hah! cya :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0