and then..

nu sitter jag äntligen framför datan igen haha efter att ha ätit pizza, sjukt mätt är ju nu kan man säga. men nu så ska jag inte plugga mera utan nu är de bara att ta de lite lugnt och sen så blir de träning, de va ett tag sen nu pga av att daniel inte har kunnat dansa så vi får se hur de blir idag då :) känner mig ganska slö nu för tiden, orkar ingeting och är alltid trött typ. alla bara : tar du dina tabletter ?! JAAAA de gör jag. och jag sover liksom hela nätterna så jag vet inte vad som är felet dock.. men jaja utöver de så hade jag först spanska, sen bild, musik och sen matte prov :( ja vad kan jag säga ? DE GICK SKIT ! jag svarade typ på 3 frågor på B delen, ej bra de här.. plus att jag fastnade på första frågan på A delen haha, de är lyckat och sen kom 2a frågan och där fastna jag ett tag till! ej lyckat prov idag asså, jag tror seriöst att jag får IG och då blir inte mamma glad kan jag säga. men jag var riktigt glad när provet va över iaf för de var nog de svåraste provet jag har gjort :s till och med Gabbe sa att de var svårt och de är de fan svårt asså haha ! men sen efter skolan så drog jag till emma så vi kunde skriva klart uppsatsen-.- jag blev klar i alla fall.
men nu så är de bara att skita i matten och chilla framför tven ! puss / ooooooutfit of the day!




Kommentarer
Postat av: linneaa

så jävla snygg!!!!

2010-10-06 @ 21:07:39
Postat av: älin

nej duuuuuu !!!!

2010-10-07 @ 07:56:37
URL: http://eeliinnhanaah.blogg.se/
Postat av: MATILDA

vart haru köpt t-shirten? ser asgooo ut!!:]<3

2010-10-09 @ 21:29:00
URL: http://liinamatiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0