alright

okejokej jag vet att jag är dålig på att uppdatera just nu, men jag hinner typ inte så mycke. jag försöker så gott jag kan med att sitta vid datorn och så när jag har tid. men nu tränar jag, pluggar och är med sebbe så de är lite svårt att sitta vid datorn då. men jag ska försöka att bättra mig igen haha. men ja idag har de inte hänt så mycke utan en vanlig dag i skolan liksom.. men efter skolan så gick jag och tränade med daniel i typ 2 timmar eller nått och de gick bra längtar tills på lördag måste jag säga! och imorn så blir de att vara med älskling, sen träna vid 20, och efter de så ska jag träna dom vuxna haha undra hur de kommer gå då .. och sen när jag kommer hem vid 22 så är de bara kungarna av tylösand som gäller ! men nu så ska jag faktiskt lägga mig i sängen och skriva om anne franks dagbok. ska bli nice haha nejdå . puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0