skit

ja jag vet att jag suger på att uppdatera, ha ringen ursäkt har bara inte varit hemma ... hm för igår så var jag på sinclair hela dagen och sen drog vi till tanum och käka pizza och sen tränade massa små haha och kom hem vid typ 22.00 eller nått. men de va inget för mig med all dans asså, de va ju kul men nej jag skulle inte välja de faktiskt. funderar lite på john bauer: samhäll- media och journalistik eller media eller samhäll- idrott och ledarskap ... men om jag inte orkar något av de så kör jag bara på samhäll i stan haha inte så kul men ändå liksom. vet inte om jag vill flytta heller så de är ju bara de som jag tvekar på om jag får säga så.. men jag tror att jag ska gå på mässan på tisdag i uddevalla iaf ¨så får jag se senare hur de blir med de.  

men ja nu har jag nyss tränat i 1.30 min med daniel och de gick skit bra faktiskt och ja är riktigt taggad till lag-SM nu asså . gaaaah! men de är inte så långt kvar nu heller så de är gött gött gött! men idag skulle jag egentligen varit med sebbe men han kan intekomma till mig och jag kan inte komma till han så de är ju tråkigt, men imorn så ska vi se på harry potter iaf hih. hoppas den är så bra som alla säger att den är , annars så blir jag besviken ;o
men nu har jag inte så mycke mer att säga förutom att en lite skitunge hade grejat med eld så larmet gick IGEN asså jag skäms typ för att de har hänt  eller gånger nu .. så jävla töntigt är de asså. plus att dom förstörde våran idrott så att vi fick gå ut och ställa oss i kortbyxor och t-shirt.. hm SJUKT KALLT!  men jaja jag hör av mig senare puss


har inga nya bilder ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0