myyyyyys

så nu har jag äntligen städat klart mitt rum för en gång skull haha. de är ett måste för min lennea kommer till mig och sover över, gud va nice de ska bli. köpt massa godis, chips och dricka och ska bli så gött. och sen så ska vi göra tacos och mysa, plus lite film och tv på de . ni kommer säkert att få bilder imorn haha de kan jag nog lova er . men jag ska försöka att vara så mycke uppdaterad som möjligt men jag är inte säker på de haha! men just nu så sitter jag och chillar medans mina favvo låtar spelas och de är från daniel adams-ray nya skiva och jag bara älskar den!!!!!! gaaah den är så jävla bra va ? eller va tycker ni ?! om ni vill så kan ni gissa vilken låt som är min favorit av alla hans låtar? den som gissar rätt kanske får något av mig  ? ;) försök vettja! 
men nu så ska jag fixa lite till med andra saker så vi hörs sen pusspuss och glöm inte att gissa !




bild från i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0