every night in my dreams, i see you

nu är jag faktiskt klar med allt för dagen. sålt bingolotter, middag, plugg och nu är de hollywood fruar som gäller haha. juste jag dagen igår va så sjukt bra med min älskling, hade inte sett han på nästan en vecka faktiskt :( men först så var vi hemma hos mig sen åkte vi in till stan och kollade på harry potter och de va helt fullt i salen haha. de har jag aldrig varit med om här hemma liksom :o men filmen var väl sådär faktiskt eller den va ju bra men inte så speciell liksom. men jag ska ändå se den andra delen när den kommer ut haha. och efter filmen så åkte vi hem till sebbe och var där och myste lite . de var min lördag och den var riktigt bra ! hinner inte träffa sebbe så mycke längre så jag är bara glad för den tiden jag får med han hih. men nästan helg så är jag i gbg hela helgen med han så de ska bli riktigt nice ! men nog om de nu..

imorn så ska vi se på film i aulan med alla 9-or och sen efter den är klar så ska vi typ bara diskutera den och sen sen slutar vi, fast då ska jag dra ner till körskolan och plugga på moppeskiten :( måste göra de as mycke nu, för de är inte långt kvar asså.. men jag kan nog de mesta tror jag iaf haha. men nu så ska jag fortsätta att se på hollywood fruar så hör vi kanske sen innan jag går och lägger mig kissies!


ganska gammal bild ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0