yah

så nu har jag kommit hem från träningen , hahahha MALIN BERNTSSON= DAGENS TABBE ! älskar dig ändå ! så jävla fail är du malin xd hahah men på tal om fotboll så var de ju bff i Henån igår . och de va sjukt kul verkligen , att träffa alla igen ! haha malin du är endast min hora (L) och de kommer lite peddo bilder snart från igår . hehe aa dom är ganska fina tkr jag . haha men imorn så blir de ingen match -.- för dom har inge lag , så jävla tråkigt ... men aja va kan man göra åt de. de blir en dag hemma o plugga spanska :( men om de är fint väder så kan man schteka lite också , hehe (a
men nu ska jag inte tjöta mera om de här . haha så vi höres imorn då. puss

Kommentarer
Postat av: Malin

Elin jag är bäst?

2010-05-05 @ 17:46:40
Postat av: Malin

Elin jag är bäst?

2010-05-05 @ 17:47:26
Postat av: elin

klart du är malin ;)

2010-05-05 @ 20:37:33
URL: http://eeliinnhanaah.blogg.se/
Postat av: elin

klart du är malin ;)

2010-05-05 @ 20:37:34
URL: http://eeliinnhanaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0